Babysitting

Hallåhallej
 
I måndags så var jag ledig hela dan, eftersom Jonas kom hem tidigare från jobbet, så tog en tripp till Westfield. Köpte dock endast en skjorta och inget mer, duktig Desirée! Haha 
 
Tisdags så var det en vanlig dag, hade Lou hela dan så vi åkte till Mortlake hall igen. Hade med mig kameran så det blev några söta kort på ungen. Bloggar från iPaden så bilderna får ni se någon annan dag. 
 
Igår så fick jag sovmorgon, mycket skönt. Jobbar ju egentligen onsdagsmorgnar men gjorde ett litet byte med Jane för hon behövde göra något på fredagseftermiddagen så då jobbar jag ett tag då istället. 
 
Idag så var det som vanligt monkeymusic och simning med Lou, sen hämta H och sen hem å laga pannkakor. Nu får jag paus från ungarna någon halvtimme sen ska Jane på middag med en kompis så det blir jag som får lägga barnen och sitta barnvakt ikväll..vill egentligen med tjejerna å se Passport to Stockholm..men blir å sitta barnvakt istället..buhuuuu :(((( menmen jag får iallafall sällskap av Stevie så det är braa iallafall! 
 
kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0