Great long weekend

Halloj
 
Kort sammanfattning av en lång helg. 
I torsdags så var det en vanlig torsdag, monkeymusic och simning med Lou och hämta Helena från skolan. På kvällen så var det planerat en lugn pubkväll med tjejerna som istället blev en smått vild utekväll som slöt vid halv tre på natten. Haha spontana utekvällar är alltid bäst! 
 
I fredags var jag ledig så jag och Stevie gick in till Hammersmith för å shoppa en regnjacka, så nu för första gången på många många år så äger jag en regnjacka! Haha det var ju fanimej på tiden iallafall! 
På kvällen så cyklade jag till Malin och hade där tjejkväll med tjejerna, grymt rolig kväll med mycket skratt och god mat (Och grym efterrätt, tack för det Malin!) 
 
Lördagen så spenderades ju då ett par timmar i Westfield för å köpa min nya fina iPad! Notera att jag sa ett par timmar och det enda jag gjorde där var att just köpa iPaden... Förbannat smockat med folk var det i den stora Apple-butiken! Var väl kanske en dum idé av mig att gå dit en lördag då precis hela westfield alltid är helt fullsmockat med folk, haha aja jag fick min iPad så jag är nöjd! 
 
Denna söndag så har jag bara tagit det lugnt, och gick in till Hammersmith en snabbis för att köpa schampo, balsam och såna där nödvändiga grejer som alltid behövs! 
Mot sentimmarna så blev det att kolla på x factor UK, de flesta av mina favoriter gick vidare WIHOOOO!! När det var slut så skypade jag med min fina mor ett tag, trevligttrevligt! Sen skulle jag ut på en powerwalk men det blev istället en springtur på fyrtio minuter, tror jag kan ha sprungit för snabbt för när jag kom hem så snurra hela rummet..haha men som sagt älskar känslan när man är helt slut efter springturen!! 
 
Imorgon börjar jag inte jobba fören fem på kvällen så jag får se vad jag hittar på innan jag börjar jobba! 
 
XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0