Great weekend

Hejsan!
 
Hoppas eran helg har varit bra, min har varit toppen! 
I fredags så jobbade jag som sagt lite extra eftersom jag och Jane bytte runt lite, förutom det så gjorde jag inte särskilt mycket mer den dagen! En powerwalk på kvällen bara. 
 
I lördags så åkte jag och Stevie till Camden Market, det är en jättestor marknad med massor billiga och fina saker.  Det fanns mycket jag hade velat ha men jag behärskade mig själv och köpte endast ett armbandsur, en nyckelring och några vykort som jag ska skicka iväg. Lär nog bli en hel del julklappshandel på camden market. Den är öppen varje dag året runt!! Älskar verkligen London mer och mer ju längre jag är här!! haha 
När vi kände oss klara på marknaden så tog vi tunnelbanan till Westfield. Mina converse är gaaanska så söndriga..hål rakt genom hälen och en massa..så köpte iallafall ett par nya när vi ändå var vid Westfield, och ett rött nagelack blev det också. 
På kvällen så gick jag in till Stevie så satt vi där och snacka, drack och pratade på Skype med hennes föräldrar, mycket trevligt! Å när klockan blev tio så drog vi till en pub som heter walkabout! Vid klockan två så tog vi bussen tillbaka till Barnes, och som vanlig tradition så gick vi in på Tesco för att köpa jordgubbsmjölk innan vi gick hem till våra sängar för å snarka. Underbart med Supermarket runt hörnet som har öppet 24/7!! Haha 
En mycket bra dag helt enkelt!! 
 
Igår, söndag, så gick jag och Stevie in till Hammersmith för å käka lite bakismat på Pret a Manger. Sen gick vi in på Tesco, vid Hammersmith station, och köpte bananamilk och nötter och sen gick hem till Stevie och kollade på det första avsnittet på nya säsongen av vampire diaries!! Åhh LOVE vampire diaries!! 
Sen på kvällen så tog jag en powerwalk som vanligt! 
 
Idag så har jag börjat på det nya schemat som Jane gjort, ändringen är alltså bara att jag kommer att jobba måndag eftermiddag, och så kommer jag istället att vara ledig onsdag morgon och förmiddag. Vilket är mer än okej för mig då jag typ aldrig gör något på måndagar ändå för alla andra jobbar då, och så får jag ju då sovmorgon på onsdagar vilket såklart alltid är skönt då jag är förbannat morgontrött.. 
 
Lite av shoppingen
 
 

Bakiskäk på Pret a Manger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0