Happy birthday

Helluuu
 
Gårdagen spenderades med att inte göra speciellt mycket alls, passade på att ta lååååång sovmorgon. Började sedan att jobba vid ungefär fyra, la barnen vid kvart över sju och sen åt middag med Jane och Jonas när dom kom hem vid halv åtta, åtta. Kvart över åtta så ringer Fern, en som bor bara någon gata bort, i panik och undrar om jag slutat jobba för hon och hennes man hade biljetter till något och deras barnvakt hade inte dykt upp. Så jag kom dit fort som blixten, satt och såg på TV där ett par timmar och sen kom de hem vid halv elva, och detta får jag betalt för..haha ganska bra faktiskt så jag passar verkligen på att va så mycket barnvakt jag kan när folk frågar här. 
 
Idag så tog jag med Lou på bussen och åkte till Mortlake Hall, det är ett ställe dit man kan komma med barnen så de får leka. Sen blev det hem å äta pannkakor, MUMS!! Sedan hämta Helena vid tre som vanligt. 
 
Nu på kvällen så blev det puben (som vanligt..) eftersom att finaste Malin då fyllde 23 hela år! Så stort grattis till den lilla unga damen som ännu har hela livet framför sig! Jag var faktiskt duktig och köpte ingen dricka alls utan satt bara och tjattrade så fint. Haha försöker å spara lite pengar iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0