Love for the game

Åhh förlåt är lite dålig på att uppdatera bloggen just nu, men är det ibland så det är bara att ni vänjer er! 
 
Har i princip varit helt vanliga jobbdagar mer än så behöver jag inte säga för det är inte särskilt intressant..haha 
 
och idag så har jag varit på rugby igen, och det var lika roligt idag som det var förra gången, ÄLSKAR DET!! Och en förbannat spännande match var det! Det stod 22-24 när det var bara några sekunder kvar men i absolut sista sekunden så fick London Scottish sparka (vet inte riktigt hur jag ska förklara för vet knappt reglerna klokt själv..) och då tog de 2 poäng vilket gav dem segern med ett ynka poäng! Jag skrek och typ skakade sönder Stevie, haha grymt bra var det!   
 
Sen ikväll så hjälpte jag Jonas att laga mat, och det blev hemmagjorda fries, stek och kycklinghjärta! JA ni hörde rätt!!! KYCKLINGHJÄRTA!! Låter sjukt vidrigt men faktiskt, skäms nästan för att säga det, så var det riktigt riktigt gott! Men varje gång jag tänkte på att det var hjärta så blev det något svårt att svälja..haha men gott var det! 
 
Imorgon så tror  jag att det blir slappdag, tror att min värdfamilj ska bort ett tag under dagen så då blir jag ensam hemma ett tag vilket alltid är skönt! Så ska nog bara ta det lugnt! Haha sa i början på veckan att jag skulle spara på slantarna denna helgen vilket jag otroligt nog klarat riktigt bra!! 
 
 
The winning kick!! Som gjorde att de vann hela matchen med en ynka poäng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0