You could call it a good weekend

Hejsanhoppsan, ber om ursäkt för fruktansvärt dålig uppdatering den senaste veckan. Har inte orkat helt enkelt. 
 
jobbveckan måndag till torsdag var inget speciellt med, bara som vanligt. 
 
På fredagen så gick jag och Stevie till caffé Nero och fikade sen gick vi hem till henne för att se vampire diaries. 
 
Lördagen så var det dags för rugby igen, värdfamiljen skulle inte dit. Men jag och Stevie, trogna fans som vi är, gick dit ändå. 
Sen blev det hem till Barnes igen, klicka några kort på Stevie vid floden och sen hem och vila någon timme. För att sen åka till westfield med Stevie och Kat. Tanken var middag och bio, men istället blev det middag och puben. Haha vi gick till bion men tyckte inte att det var någon film som var värd att se så vi gick till puben istället. Men det var klokt att vi gjorde det för det blev en riktigt rolig kväll. Spontana utekvällar är absolut de bästa! The walkabout heter puben vi var på, har nog blivit nya standardpuben för oss. Haha typ alltid proppat med härligt folk på helgerna, så det är absolut favoritstället just nu!
Vi ska förmodligen dit på söndag också för då är det ZOMBIENIGHT!! Haha så då ska vi klä ut oss vilket jag inte gjort på halloween sen jag var liten, haha så det ska bli riktigt kul! 
 
Söndagen så blev det lite bakismat med Stevie på Pret a manger i Hammersmith som vanligt, och sen typ sov jag resten av dagen, haha var något lite trött. 
 
Igår var det vanlig jobbdag och idag är vanlig jobbdag. Har just sovit middag med Louisa. Haha så förbannat skönt att passa på och sova lite medan hon gör det!  
Ska försöka blogga bättre denna veckan, för eran skull! 

Kommentarer
Postat av: Harpan

hej hej! hittade precis din blogg! jag funderar själv på att bli aupair till våren och jag undrar hur du sökte och gjorde för att få tag i en bra familj? :)

2012-10-25 @ 12:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0