Adventures

Helluu, gårdagen spenderades först med lite shopping i Hammersmith med de gamla vanliga Stevie och Rebecca, och så kom det även två nya tjejer som jag inte träffat förut som också jobbar som aupairer här! Ellen och Matilda!

Jag köpte iallafall en klänning och ett par klackar.
När jag kom hem och skulle prova klackarna så upptäckte jag att en sko var i storlek 37 och den andra i 41....haha så det var bara att ta dra tillbaka till Hammersmith för å byta till två likadana storlekar. haha tur att det ligger så pass nära iallafall!
 
Klockan åtta så gick jag över vägen till grannen för att sitta barnvakt, inte mycket att göra dock. Fick i princip betalt för att sitta och kolla på TV i tre timmar. Haha barnen sov och jag hörde inte ett knyst ifrån dem på hela tiden jag var där.
 
När föräldrarna kom hem vid elva gick jag bara tillbaka hem klädde om och sen gav mig av till Rebecca där hon, Stevie, Kat och Johanna väntade, och vi gav oss iväg till vad jag faktiskt inte riktigt vet vad det hette. Men det tog iallafall bara någon halvtimme med buss, och där gick vi iallafall till en klubb som hade öppet till tre, tror jag, och när den stängde så blev det bussen tillbaka till Barnes och hem till sängen! En mycket bra kväll iallafall!
 
Idag så sov jag till tolv...TOLV! haha det är det längsta jag sovit sen jag kom till London, men med tanke på att jag inte kom hem fören typ fyra i nättres så behövdes det!
Och denna söndags har spenderats så som söndagar ska spenderas..med att inte göra ett skit! Nu är det snart dags för mat och senare när det har svalnat lite, för det är vaaaarmt ute, så blir det en powerwalk!
 
När jag fixade mig inför kvällen!
Ja jag hade gaaanska ont i fötterna vid kvällens slut..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0