Another day

Hejsanhoppsan!
 
Idag så har jag haft min första heldag med barnen.
Jag började med att gå med Helena och Louisa till skolan, så vinkade och kramade jag och Lou Helena hejdå. Efter det så gick jag med Lou i vagnen direkt till engelskaskolan för att prata med dem. Har nu bestämt mig för att inte gå kursen. När vi varit där inne så stannade vi ett tag vid ponden för Lou älskar att jaga fåglarna, stackars fåglar säger jag bara..haha
 
När hon tröttnat på att jaga fåglarna så gick vi till parken där vi mötte Rebecca och lilla Leah. Närmare tolv gick vi hem och jag gjorde pannkakor till mig och Lou. Efter maten så fick hon se på tv ett tag och sen tog jag en promenad med Lou i vagnen så hon kunde få sova ett tag, hann knappt komma ut genom dörren innan hon sömnat, haha trött tjej.
 
Rebecca hade några timmar ledigt efter ett så hon kom över och hängde lite tills det var dags att hämta barnen på skolan. Vi stannade på skolgårdens lekplats ett tag idag också.
 
Nu på kvällen så skypade jag med mormor, mamma, syster, bror och brors tjej. Alltid lika roligt att se och prata med dem hemifrån, för självklart såå saknar jag dom!
Sen blev det även en lång powerwalk på en och en halv timme! Väldigt uppfriskande och skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0