Im just having fun

Varning för lååångt inlägg eftersom jag helt enkelt vart upptagen med att ha roligt denna helgen!
 
Fredag
I fredags så gick jag gick upp vid tio i sju, och tog med Helena till skolan halv nio. Efter jag släppt av henne så gick jag en promenad med Rebecca och Stevie och deras minsta som dom tar hand om. Sen gick vi till parken!
Runt tio halv elva så gick jag hem fixade lite att äta och sen följde jag med Rebecca in till Hammersmith för hon skulle fixa mobilen, så gick vi runt där ett tag och sen gick vi direkt till skolan för barnen slöt tio i två!
Jag, Rebecca och Johanna stannade kvar på skolgårdens lekplats med ungarna i ett par timmar
När vi kom hem lagade jag tacos åt mig och Helena! Mums! (sveriges tacos är dock grymt mycket godare)
Vid åtta kom Jonas hem och jag drog till Hammersmith med tjejerna vid halv nio!
 
Vi började med att gå till en pub som ligger precis vid themsenfloden och med utsikt över Hammersmith bridge, och så beställde vi en flaska vin! Väldigt rolig och trevlig kväll med mycket skratt! och hemma var jag inte fören fem på morgonen..
 
Lördag
Igår så vaknade jag tjugo över nio, en timme senare så gick jag med Rebecca och Stevie in till Hammersmith! Vi skulle egentligen till Westfield och shoppa men vi var alla så trötta så vi struntade i det och gick istället in till Hammersmith tog frukost/lunch där och sen shoppade lite. Jag köpte dock bara en väska för att vi tänkte ta westfield dagen efter istället!
Sen behövde Jonas jobba lite igår också så jag satt barnvakt för Helena och hennes kompis från två till fem.
 
Söndag
Idag så vaknade jag där runt nio nånting igen. Jonas och Helena åkte iväg för att se rugby och frågade om jag ville följa med men jag sa att jag ville det någon annan dag eftersom jag skulle in till westfield.
Vid tolv så tog jag Rebecca och Stevie bussen till westfield och stannade där till ungefär sju. Jag köpte dock bara en parfym och en militärjacka! ÄÄÄÄÄÄLSKAR militärjackan!!
 
Ja det var väl hela min helg, det har varit en riktigt rolig helg med underbara tjejer!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0