Long day

Halloj
 
Dagen började idag vid åtta då Jane och Jonas drog iväg till jobbet. Till nio så gick jag till skolan och lämnade av Helena, gick sedan direkt till parken med Lou. Rebecca och Leah följde med oss också! När vi varit där någon timme så gick jag och Lou hem, fixade massäck och gick sen till the wetland centre.  Där så kollade vi lite på fåglarna och uttrarna och hade lite picknick.
 
På vägen hem därifrån så somnade lilla Lou i vagnen, så när vi kom hem så lät jag henne ligga kvar i vagnen och sova en timme.
Klockan tre så hämtade vi Helena på skolan och stannade på baksidan och lekte. Gick hem vid halv fem och fixade lite mat.
 
Fick sen rast i någon halvtimme, så då skypade jag med farmor och farfar, skönt och kul att prata med dom!!
 
Sen skulle Jane och Jonas iväg till skolan på möte så det blev att sitta barnvakt ikväll igen. Skulle egentligen till Westfield med Steve och Rebecca men blev för sent ikväll igen så vi tar det imorgon förmiddag istället.
 
Ja så det har varit en lååång dag, och än är inte Jane och Jonas hemma! Jag kan ju gå å lägga mig även fast dom inte är hemma men vill inte göra det. Är rädd att jag inte ska vakna om barnen börjar gråta eller nåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0