Nightmare

Kort summering av de två senaste dagarna
 
Inte mycket att säga om gårdagen, gjorde det vanliga att släppa av Helena på skolan. Sen blev det simhallen med Lou och hon fick ett av sina utbrott som hon får iband så hon stod och skrek i tjugo minuter...haha den ungen alltså, upp och ner i humöret men jag ger mig inte! Men ibland är hon en riktig mardröm..och då är hon ändå värre mot sin mamma än vad hon är mot mig...jaja som sagt jag ger mig inte! (hon är egentligen jättegullig men det är bara det att hon är inne i någon period då hon får små utbrott lite då och då, ingen vet riktigt varför..)
 
På kvällen så drog jag och Rebecca till westfield för lite shopping men köpte inget speciellt. När vi var klara där så övertalade jag Rebecca att gå till puben, även fast hon skulle upp klockan sju hehe, men det var en trevlig kväll. Hemma var jag vid klockan ett ungefär.
 
Idag så var jag LEDIG!! Mycket skönt, så sov till halv elva. Sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen, och följde med Rebecca till skolan när hon skulle hämta barnen. Gick hem vid typ tre och kollade lite tv. Efter lunch så gick jag upp på rummet och somna på sängen en timme. När jag vaknade så gick jag ut för en springtur, gaaah va skönt det var!! När jag kom hem så satt jag och snackade med Jane någon halvtimme och sen gick jag till Rebecca för lite filmkväll!
 
Imorgon så blir det skoshopping (eftersom mina skor håller på att falla sönder) så går in till Hammersmith med Rebecca! Sen blir det babysitting på kvällen och om det inte blir för sent så blir det ut med tjejerna efter det!
 
 
Haha fick håret fixat i gallerian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0