Rain is Heavens tears

Hej mina kära och inte kära
 
Gårdagen så var jag ledig hela förmiddagen, började när Lou slöt för dagen på dagiset. Sen var det bara det vanliga att hämta H på skolan och sen vara kvar på skolan ett tag för att leka på baksidan. Sen hem en kortis och sen fick jag för första gången ta med H till sin gymnastik. Slöt runt halv sex, och senare på kvällen blev det en springtur på femtio jäva minuter!! Gissa om det kändes bra!! Älskar känslan när det känns som att hjärtat ska hoppa ur kroppen och bena inte vill bära dig efter ett träningspass. Måste vara den bästa känslan i världen!!
 
Idag så var det en vanlig onsdag. Först släppte jag av Helena på skolan och sedan släppte jag av Lou på nursery. Hem städade i en halvtimme, slappade på soffan ett par timmar och sedan hämta upp Lou igen. Vi gick hem direkt för att mätta våra kurrande magar och när vi var klara med det så fick lilla ängeln sova en timme på soffan.
Älskar hur lugna och trygga barn ser ut när dom sover, det är som att ingenting i världen skulle kunna skada dom!
 
Klockan tre så tog vi vagn och paraply och begav oss till skolan för att hämta H igen. Men idag blev det inte någon lek på baksidan för jag litar inte riktigt på vädret just nu. Har regnat lite från och till hela dan. Är det något som alla mina bekanta här i London säger så är det just att man verkligen inte kan lita på vädret, det är helt oförutsägbart! Så ska man på utflykt så är det lika bra att ta med sig både solhatt och regnjacka!
 
Nu på kvällen så satt jag barnvakt för en kompis till J och J som jag träffat några gånger. Dom bor fem minuter gångväg bort så det är perfekt. Jag läste en saga för henne sa godnatt och sedan satt och såg på TV i två och en halv timme..ganska så lättförtjänta pengar om man säger så!
 
Lilla gullungen Lou! Inte ett problem i världen när man kan drömma sig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0