Sick

Idag så fick jag sovmorgon igen, som jag som sagt kommer att ha hela veckan. Vid halv tolv så gick jag med Jane för att hämta Louisa på nursery så jag kunde få se vart det var och det var nästan bara runt hörnet från oss så det var ju skönt! När vi kom hem så gick Jane för att jobba och jag gjorde lunch till Lou och mig.
Efter lunch så gick jag på promenad med Lou i vagnen, så hon kunde få sova, så gick längst floden. Hon somnade nästan med en gång så när hon sov så satt jag och bara tog det lugnt vid floden ett tag. Sen gick jag hem och väckte Lou, lekte med henne ett tag och sen gick vi till skolan och hämtade Helena och lekte på baksidan ett tag.
 
Slutade vid fem ungefär, då gjorde Jane middag. Efter middagen så blev det skype en snabbis med mamma och sen gick jag med Rebecca till primark för hon skulle köpa en klänning till sin kompis hemma i Sverige.
 
Börjar även bli sjuk.....jippi.....får inte bli sjuk för det är Rebeccas sista helg innan hon åker hem ett tag så denna helgen kommer att bli kuuul som attan med alla underbara tjejer här.
 
En sovandes Lou i vagnen längst floden (Hammersmith Bridge i bakgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0