sightseeing

Hejsan hallå och förlåt för dålig uppdatering!
 
Har inte orkat eller haft tid att skriva här på några dagar, bloggen hamnar tyvärr i skymundan när jag är upptaen med att ha kul.
 
Tar bara lite snabbt vad jag gjort.
Fredag så var jag ute och partajade med tjejerna, först blev det Oxford cirkus och sen splittrades vi och några av oss hamnade i kingston. Helt okej kväll!
 
I lördags så gjorde jag inte så hemskt mycket, förkylningen hade blivit bättre så tog en lång powerwalk. På kvällen så satt jag barnvakt. Jane och Jonas har inte varit ute på länge för att Jonas jobbat så mycket så jag sa till dem ni behöver en kväll ute för er själva så gå ut jag sitter barnvakt. Haha dom var så tacksamma som man bara kan bli!
 
Söndag så drog jag på sightseeing med Stevie, Kat och Rebecca. Först så åkte vi till covent garden och gick runt där lite. Sen så gick vi vidare mot Nånting Park (haha kommer inte ihåg vad det hette) och sen piccadilly cirkus. Vi besökte m&m world, kollade på bigben, åkte barnkarusell, kollade på massa roliga streetacts och bara hade det allmänt roligt.
 
Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag bor här..och då har jag ändå bott här i en månad idag!!
 
Här får ni en bildbomb från vår sightseeing-dag
 


m&m world är på fem våningar och det som ni ser på bilden nedan är lösvikts m&m färgkordinerat..haha kan ju bara säga att jag vart jäkligt imponderad av m&m world!!
 

Bilden över: Piccadilly cirkus
 
Dessa två snubbar var grymma, han nedan spelade sån där cool trumma eller vafasen det är, hur som helst superduktig!
 
Där var massor bilder från dagen, har massor massor mer men det får ni så någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0