The Rut

Gårdagen började som vanligt med att jag släppte av Helena på skolan. Efter det så var det dags att gå på min new patient check så Rebecca tog med lilla Leah och följde med mig dit men stannade ute vid ponden medan jag gick in. Kollen gick på ungefär fyra minuter, för de ville bara kolla blodtryck, längd, vikt och fråga lite saker.
När det var klart så gick vi till parken och stannade där ett tag, sedan blev det affären och handla lite mat till kvällen och sen hem chilla lite och sen begav vi oss till skolan för att hämta upp barnen igen.
Vi stannade idag igen på skolans lekpark någon timme för att fördriva tiden!
Runt sju så kom Jane och Louisa hem efter att ha varit i Edinburgh nästan en vecka. Så det var kul att se dem igen.
 
Någon timme senare så gick jag över till Rebecca och vi gick senare vidare till Hammersmith och mötte Stevie och hennes kompis Kaitlin på The Rutland Arms. Eller som vi kallar den The Rut! Haha våran, för tillfället, standardpub! Faktiskt en väldigt mysig pub som ligger precis vid floden med utsikt över Hammersmith bridge! Mycket trevlig kväll med myyyycket skratt.
 
Idag så har jag inte haft barnen, så jag tog sovmorgon till halv tio! Klockan elva så cyklade jag iväg till en liten skola här i Barnes för att göra ett engelskatest ifall jag ska ta några kurser. Jag kommer iallafall va i den avancerade klassen om jag bestämmer mig för att göra det. Så testet gick alltså bra.
Efter att jag gjort testet så tänkte jag kolla om jag hittade till simhallen, jag ska nämligen dit med Louisa på torsdag så jag måste hitta!! Haha men det gick faktiskt bra, kollade på kartan en gång men det var bara för att vara säker att jag inte kom fel.
 
Ikväll så kommer jag att lägga barnen för första gången..Jane ska nämligen iväg på nåt med jobbet, så jag hoppas det går bra!
 

Min underbara jacka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0