time flies by

Hello
 
Kort resume på de senaste dagarna.
 
Onsdag var som en vanlig onsdag. Lou var på nursery på förmiddagen, hämtade henne vid halv ett och hämtade Helena på skolan vid tre. Intressantare än så var inte den dagen. Men på kvällen, eftersom det var Rebeccas sista kväll, så gick vi till puben med Matilda och Lisette. En myyycket rolig kväll med bara en massa roliga samtal som innehöll mycket skratt.
 
Igår så gick jag på monkeymusic med Lou, och direkt efter det så cyklade vi till simhallen med Malin och lilla Alva. Där stannade vi i någon timme, sen hem och åt lunch och sedan promenad så lillen fick sova. Sen vid tre så var det som vanligt dags att hämta Helena på skolan, och även denna kväll så fick jag lägga dom. Men det var som vanligt lätt och dom somnade i princip med en gång efter att jag läst saga för dom. Jonas kom hem åtta och då gick jag ut på en powerwalk på en och en halv timme.
 
Idag så är jag LEDIG så jag sov till elva, myyycket skönt kan jag ju säga. Sen så smsade Stevie mig och frågade om jag ville in till Westfield vid halv tre, så vi drar dit nu snart. Nu ikväll så planerar jag faktiskt att bara stanna hemma och ta det lugnt framför en film, Såna kvällar behöver man ibland också! '
 
Idag så har jag bott här i London i fem veckor men kan fortfarande knappt fatta att  jag faktiskt bor här!!

Kommentarer
Postat av: Marknadsundersökning - Bröllopsfotografering

Fin bild!

PS. Delta gärna i denna marknadsundersökning: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9UaGg0eE9iMEtnd0hiVjU5RU15Z0E6MQ

2012-10-10 @ 14:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0