Walking and running

Hej!
 
Igår före min powerwalk så drog jag med tjejerna till The Rut och käkade lite mat och bara hade det mys. Efter det så blev det powerwalk i en och en halv timme.
 
Idag så började jag inte fören klockan två. Louisa ska nämligen börja på nursery så Jane kommer att ta henne dit varje dag den här veckan vilket betyder sovmorgon för mig!! Hehe skööönt! Innan jag började för dagen så hann jag med en powerwalk på en timme och sen så började jag som sagt klockan två, var då hemma och lekte med Louisa lite och vid tre så gick vi till skolan för att hämta Helena. Stannade på bakgården och lekte lite sen hem och äta och sen fick jag lägga dom ikväll också för Jane var på nå viktväktargrej. Men det gick bra iallafall! :)
 
När Jane kom hem igen så gick jag på en till powerwalk på ungefär en och en halv timme! Haha ja jag kör mycket på powerwalk just nu för jag känner att jag vill röra mig mer än vad jag gjort de senaste veckorna. Så med tanke på att det knappt finns någon innebandy överhuvudtaget här så är det powerwalks och springturer som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0