Better late then never

Goddagens! 
 
Såklart seg som vanligt med uppdateringen.. anyway, föregående vecka var en väldigt väldigt lugn vecka. Jane kom hem från Australien tisdag morgon så hon gav mig ledigt både tisdag och onsdag då hon ville umgås med barnen eftersom hon inte hade sett dom på länge. 
 
Torsdag så var det dock tillbaka till jobbet igen. Lämnade av H på skolan sen drog jag och Lou vidare till simhallen, och efter simhallen till ponden och matade ankorna. 
 
Fredag, som jag egentligen är helt ledig, så hjälpte jag Jane och städa lite för hon hade inte riktigt tid. På kvällen så gick jag in till Kirstie för lite drinkar med tjejgänget. Runt tio så drog vi vidare till walkabout. Hade en rätt bra kväll. 
 
Lördagen så gjorde jag inte mycket alls, blev en riktigt härlig chilldag ute i varma solen. Låg på runt 20 grader, sååå underbart skönt!! Som jag väntat på värmen!! 
 
Söndag så åkte jag och Kirstie för att se London Marathon. Vi skippade att se starten, och kom istället lite senare och ställde oss direkt vid mållinjen, eller ja en bit ifrån mållinjen. Då fick vi även bra sikt till medaljutdelningen också, och det var ingen mindre än prins Harry som delade ut medaljerna. Haha så det var lite häftigt att se han. Men det allra häftigaste var ju såklart att se alla duktiga maratonlöpare som kämpat sig igenom hela loppet efter ett halvårs träning eller mer. Heeelt galet!! Vissa var även utklädda. Bland annat så var det en i gorilladräkt, ett par stycken i mankini, några i kostym, några i balettkjol, och det var även en som sprang med en ryggsäck som vägde 18 jäkla kilo!! Heeelt galen ju!! Han slog världsrekord till och med. 
 
All in all en väldigt bra vecka och en grymt bra helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0