Feeling greater then ever

Hallojsan
 
Nu har redan en ny helg hunnit komma utan att jag ens uppdaterat om den senaste helgen..hmm dåligt av mig.. 
Men min senaste helg vart återigen sååå himla bra! Kan man ens ha en tråkig helg i London..tror inte det nej..
 
I lördags så mötte jag först upp Bec och Kirstie på Starbucks, tog en kaffe var och bara satt och pratade någon timme. Sedan var det dags att dra vidare för att se passport to Stockholm igen. Så vi hoppade på tunnelbanan tog piccadilly line för att på Leicester square byta till northern line som skulle ta oss till Camden där dom hade sin spelning.. Men när vi kom till Leicester square så visade det sig att northern line av någon anledning var avstängd.. Så vi började fundera på hur vi kunde komma dit på annat sätt, men våra magar började kurra något fruktansvärt så vi bestämde oss helt enkelt för att gå och äta istället. Så vi gick till Garfunkels på Leicester square och tog varsin pizza, mycket god pizza faktiskt. När vi satt där och åt bestämde vi även att vi skulle gå på bio lite sådär spontant, med ett inte så jättebra utbud på filmer så valde vi till slut oss för att se scary movie 5. Jag vart faktiskt väldigt besviken på filmen..jag tycker att alla andra scary movie filmerna har vart så välgjorda, och väldigt roliga samtidigt som rätt läskiga också. Denna var mest bara fjantig och inte ett dugg läskig..så ja jag hade förväntat mig mer än så.. 
 
Söndagen började med en lång skön sovmorgon. Vid två så drog jag och Kirstie in till South Bank, satte oss framför London eye och åt glass å hade det allmänt skönt. Efter ett tag så dök Bec och Millie upp, vi kände då att det var dags för middag. Vi bestämde oss för att äta på wagamama. Älskar det stället, dom har väldigt mycket gott som får smaklökarna att dansa! 
Efter vi ätit upp så gick vi iväg till ITV studios för att se en show som heter "Mr and Mrs". Det är en show där tre kändispar tävlar mot varandra, och vinnaren får välja en välgörenhetsgrej att skänka pengar till. Riktigt rolig show att se faktiskt. 
 
Som sagt så var det ännu en riktigt bra helg här i London! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0