Loving life

Hej! Jag har hade en riktigt bra helg. 
I fredags, som jag normalt är ledig, så fick jag istället hoppa in och jobba lite för Jane hade lite arbete hon behövde få gjort. Så jag och Helena drog till simhallen och stannade där i ett par timmar. Sen kom vi hem och åt lunch och sen slöt jag nån gång mellan tre och fyra. Vid halv sju så sa jag hejdå till Jane för hon åkte till Australien med jobbet så hon blir borta i ungefär en och en halv vecka. 
 
Lördagen började jag med att sitta barnvakt för grannens lilla sötnos, mellan elva och halv två. 
Sen blev det snabbt att klä om och sminka på mig lite, för vid klockan två tog jag och Kirstie tunnelbanan till Leicester Square och gick därifrån till Trafalgar square. Där var det nämligen ett gigantiskt kuddkrig!! Haha vi var inte med utan vi kom bara för att kolla, vilket det såg ut som att dom flesta hade gjort. Helt sjukt mycket folk iaf. 
När vi kände att vi hade fått nog av att kolla på det så gick vi in på national gallery. Det ligger precis på Trafalgar square och det är gratis så vi kände att vi lika gärna kunde gå in där medan vi ändå var där. Efter det så gick vi tillbaka till Leicester Square, köpte glass och satt oss ner i parken. Soligt och fint var det också, så vi satt kvar där i parken någon timme. 
På kvällen så var det dags för utgång. Startade med lite drinkar inne hos Kirstie, sen begav vi oss till Belushis i Hammersmith. Träffade mycket roligt folk under kvällen, och ringde upp kusin på Skype, och la upp halvt olämplig bild på Facebook..haha men vilken kväll, bästa på länge! 
 
Söndagen spenderade jag hela dagen i sängen, antingen sovandes eller fifflande med iPaden. Bakis? Jo tack.. Men det var det värt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0