Good Times

Hejsan!
 
Veckan har varit bra och lugn. Lillan har haft vattkoppor så vi har mest stannat hemma och lekt eftersom hon inte fick vara på dagis.
 
Helgen då har vart riktigt bra. I torsdags så mötte jag den nya aupairen till grannen, Kirstie heter hon. Vi gick till en pub i närheten och bara satt och snackade i ett par timmar. (ääälskar pubarna här i London, så mysiga på nåt sätt) Hur som helst mycket trevlig tjej! Hon är från Skottland så hon har en rätt grov accent så ibland är det lite småsvårt att höra vad hon säger. Haha men jag tycker om skotts accent, riktigt cool även fast den är svår å förstå. 
 
I fredags så var jag, Kirstie, Bec, Johanna och Malin på en liveshow som heter the last leg. Det är ett humorprogram som bara blir mer och mer populärt. De tar upp grejer som hänt de senaste sju dagarna, men de gör det på ett humoristiskt sett. Fruktansvärt roligt var det iallafall, och vi syntes på TV också. Haha tvkändisar..
 
Lördags så tog jag det mest lugnt hela dan och på kvällen satt jag barnvakt för min värdmammas kompis. Få betalt för att se på TV medan ungen sover är ju ganska soft! Haha  
 
Söndags så var jag, Kirstie och Bec inne i centrala London och china town och kollade in det kinesiska nyåret litegrann. Men det regnade rejält så vi gav upp ganska snabbt..men ändå en trevlig dag. 
På kvällen så skypade jag först med mamma och sen med bror och Stephanie, och idag så skypade jag med farfar och pappa. Skönt att prata med alla familjemedlemmar! 
 
Liveshowen "The Last Leg"
Kirstie och Bec inne i centrala London
hahahahahahaha...brorsan och Stephanie på skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0