Life keeps on going

Hejsan 
 
Jobbet går bra och smidigt, barnen är som alltid så fruktansvärt snälla och duktiga med mig. Lillpluttan har fått vattkoppor så vi har mest fått stanna inne dom senaste dagarna, men ganska skönt det med! 
Hur som helst väldigt skönt att ha kommit igång och jobba igen, och älskar dom där små ungarna!! Kommer va jobbigt att lämna dom i sommar..
 
Helgen då. I torsdags så var jag på en pub som ligger i shepards bush, som jag aldrig varit på förut, med Millie och hennes kompis Christian. Det blev en riktigt rolig kväll. Fredags så tog jag det bara lugnt och lördags så pallrade jag mig bort till himmelriket Westfield. Fyndade två toppar, en klänning och en BH. På kvällen så tog jag plats på sängen med iPaden i knät och kollade på melodifestivalen. Tyckte dock att i princip alla bidrag var rätt kassa...Hoppas på bättre i de andra omgångarna!!
Söndagen så tog jag också det lugnt mest hela dagen och på kvällen så gick jag med värdfamiljen till en restaurang och käka pizza. 
 
Ja det var allt för denna gången, vi hörs när vi hörs!!
 
Louisa på monkeymusic
 
Millie på puben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0