Waiting for friday

Hoppsanhejsan
 
Torsdag idag vilket innebär sista arbetsdagen för veckan och fredag imorgon!! Wihooo love it! 
 
Veckan har som vanligt gått fort som attan.
I måndags så följde jag med tjejern till Balham, ligger hyfsat nära Barnes med tåg, till en pub som heter the Bedford. Dit åkte vi för att se Passport to Stockholm, som Malin och Johanna har vart och sett mycket och är lite bekanta med. Alla borde kolla in dom på youtube, dom är riktigt bra! Det var även fyra andra artister som spelade. Nivån var väldig hög på dem alla, och jag och Johanna föll speciellt för en av artisterna. Haha en söt, och fruktansvärt duktig musiker, från Scottland.  
Det var iaf en riktigt trevlig kväll! 
(Lägger upp bilder från kvällen senare) 
 
Tisdag var det vanlig arbetsdag och sen satt jag barnvakt åt grannen på kvällen. Gött med lite extra cash. 
 
Fick ett mail igår där det stod att jag fått biljetter till The last leg!! Så nu ska vi dit igen nu på fredag. Hoppas på någon bra gäst!! :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

Hej!! Kom ihåg att jag fyller år på måndag
Kram Elin

2013-03-07 @ 07:12:54
URL: http://elinjunagard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0