Family

Sjuuukt dålig uppdatering jag vet..men har varken haft tid eller lust för bloggen. Men här kommer iallafall en summering av min helg med mamma och syrran. Alltså 30 maj till 2 juni.
 
Hämtade som sagt upp dem på flygplatsen på torsdagen, så då åkte vi direkt till hotellet och checkade in. Sedan åkte vi hem till Barnes för att va med på svenska skolans grillkväll så mamma och Jasmine kunde få säga hej till familjen. Vi lämnade grillkvällen tidigt så vi kunde hinna till primark en snabbis innan det stängde. Sedan tillbaka till hotellet för att sova. 
 
Fredagen så vaknade vi tidigt för att åka till Madame Tussauds. Det var otroligt mycket folk där vilket var väldigt irriterande. Men annars så tyckte jag faktiskt att det var roligare än jag hade trott att det skulle vara. Skräckdelen var den bästa, haha skrek och typ strypte mamma för att jag höll i henne..haha 
När vi kände oss klara där så åkte vi till South Bank för att käka lite och sedan gå till Sealife aquarium. Tyckte faktiskt om akvariet väldigt mycket också. Mina favoriter där var helt klart de urgulliga pingvinerna och den coola krokodilen. 
När vi var klara vid akvariet så kollade vi först in piccadilly och M&M world så att dom fick se det en snabbis, och sen tog vi tuben till westfield för lite shopping och middag på wagamama. 
 
Fredag så började vi också rätt tidigt för att hinna med så mycket som möjligt. Så vi drog direkt till South Bank för att åka London Eye. Riktigt häftigt att se utsikten därifrån faktiskt, så kommer ni till London så borde ni verkligen åka London Eye. När vi var klara med det så gick vi för lite lunch på donken och sen ställde oss i den sjuuuukt långa kön till London Dungeon..tror att vi stod i kö i 1 timme och 45 minuter minst..haha jaja när vi väl kom in där så var det sjukt roligt så det fick väl vara värt det. Väl klara vid dungeon så gled vi vidare till Hammersmith för att gå på primark igen, för lite storshopping. Min syster blev lite galen..haha men vem älskar inte primark? Så jag förstår henne. När det stängde och var var tvungna att lämna så gick vi bara nerför gatan till Pizza Hut för lite middag. Vi alla tre tog alla samma sak, en fantastiskt god lasagne. Mumms!!!! 
 
På söndagen så var det dags för dem att åka hem igen så vi åkte tidigt till flygplatsen för att sätta oss och fika lite innan dom var tvungna att dra. Kändes ju lite tomt när jag sagt hejdå, men det var ändå inte så farligt för jag vet ju att jag snart kommer att se dom igen. 
Hur som helst så var det en toppenhelg med min fina mamma och fina syster. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0