I dont know

Hejsan
 
Min jobbvecka var väldigt kort och inte alls som den brukar se ut. 
 
Måndag var jag ledig eftersom det var bank holiday, så då bestämde jag och Kirstie att vi skulle gå å se hangover 3. Helt klart en sevärd film men den levde inte riktigt upp till mina förväntningar..fast det är mest för att jag älskar ettan och tvåa. Men även fast den inte var lika bra som ettan och tvåan så var den ändå riktigt rolig och bra. 
 
Tisdag så var lilla Lou ledig, så vi drog in till Hammersmith för att köpa ett födelsedagskort till systern min. Passade även på att få för en fika medan vi var där. Sen gick vi hem å åt lunch och efter lunchen vilade vi på soffan tills Helena skulle hämtas på skolan. 
 
Onsdag var lilla Lou också ledig, så då tog vi tåget till Battersea där vi gick till ett zoo. Supermysigt och lagom stort var det. Såg massa olika sorters apor, lemurer, uttrar, kaniner och massa andra söta djur. 
 
Torsdag cyklade jag och Lou hem till Malin och lilla Alva för att baka lite bullar. Var mest Malin som bakade dock, haha men hon är ju himla duktig på det! 
Sedan runt halv tolv så cyklade vi hemåt igen för att lämna Lou till Jane och jag var tvungen att skynda mig iväg för att möta upp min syster och mamma på flygplatsen. Åhhhhh så underbart det var att se dom igen!!!!!! vi har haft en underbar dag tillsammans här i London idag, men kommer skriva mer om hela deras vistelse efter att dom åker hemåt igen på söndag. Så vi höres då. 
 
Pussss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0