I feel good

Den gångna veckan och helgen har varit mycket bra (som alltid) 
 
Måndag till torsdag var det vanliga jobbdagar. På torsdagen så var jag och Malin som vanligt och simmade med våra små tjejer. Efter vi simmat klart så stannade vi kvar på klubben för att äta också. Så vi satt ute i solen och njöt, och efter ett tag så inser jag och Malin att STANLEY TUCCI sitter tre fyra meter ifrån oss!!!! För er som inte vet vem han är så är han bland annat med i The Hungergames och Djävulen bär prada!! Jag vart ganska starstruck då the hungergames är en av mina absoluta favoritfilmer. Men inte bara att jag såg han, pratade med han också!!!! Haha eller ja jag sa ett ord..haha Louisa stod ivägen för han så jag sa sorry, och han svarade I'ts okay!  Hehehehe som sagt starstruck som tusan! 
Sen var det ju Sveriges nationaldag på torsdagen också så på kvällen så blev det lite firande på svenska skolan. Vilket var supermysigt. 
 
Fredag så tog jag det mest lugnt hela dagen sen satt jag barnvakt på kvällen. 
 
Lördag så hade min fin tjej Helena sitt födelsedagsparty. Hon fyller inte år fören 8:de juli men eftersom dom är på Gotland på semester då så har dom hennes party för sina London kompisar tidigare. Jag var där och agerade fotograf, tatuerare och ansiktsmålare. Haha det var riktigt roligt faktiskt. 
På kvällen så blev det utgång med Kirstie och Malin, som vanligt till Belushis i Hammersmith. Blev massor med dans, hade en riktigt bra kväll! 
 
Eftersom jag kom hem vid sex söndagsmorgon så sov jag till två..haha.. När jag väl kom upp så gjorde jag bara iordning mig och sen drog iväg till Westfields med Kirstie för att se på bio. The Great Gatsby såg vi denna gången. Riktigt bra film som verkligen gjorde att man ville leva på 1920-talet, med de häftiga glittriga kläderna, de oändligt långa pärlhalsbanden och den otroligt fantastiska musiken. Tobey Maquire och Leonardo Dicaprio var som vanligt helt geniala! 
 
Här är lite bilder från Helenas party 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0