Busy week

Tjollahoppsan 
 
Veckan som vart var det rätt fullt upp, för förutom att jobba som vanligt så har jag även suttit extra barnvakt för grannen nästan varje dag. Haha sammanlagt 15 timmar. Dom höll nämligen på å flytta så dom behövde lite hjälp med barnen. 
 
Så ja helgen hände det inte särskilt mycket, som sagt mycket barnvaktspassning för grannen. Förutom det så var det rätt lugnt. Men på söndagen så åkte jag till Westfield och mötte upp Kirstie för en kaffe på Starbucks. Passade även på att inhandla ett par nya röda Converse när jag ändå var där. Efter ett tag så kom även Bec och mötte oss, vi gick då runt där ett tag till. Sen åkte vi hem till mig och beställde hem pizza från dominos, och gick över till Kirstie och åt och snackade i ett par timmar. Mycket mycket bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0