Cant sleep

Ja nu har jag ändrat lite här på bloggen igen..haha men som jag sa i det förra inlägget jag var fortfarande inte helt nöjd. Så nu har jag ändrat bakgrund igen och även lite i rubrikerna på inläggen, så nu är jag lite nöjdare. Dock fortfarande inte helt nöjd..haha så det dyker nog upp ännu lite fler ändringar här snart. 
 
Idag (eller tekniskt sett igår för klockan är över tolv..) efter att jag kom hem från Oxford street så satt jag och prata med barnens farmor ett bra tag om mitt älskade Gotland. Hon växte nämligen upp på Gotland men flyttade senare till Scottland. Hon bor på Gotland varje år över sommaren nu också. Men det var iaf så himla roligt att sitta och prata med någon som verkligen kan Gotland, gjorde nästan att jag längtade hem lite.. 
Sedan  fick jag supermumsig mat här hemma, och proppmätt i magen så drog jag vidare till White Hart för att möta upp Malin och Johanna för en drink. Haha jag tog dock inget att dricka men ändå trevligt att bara snacka med tjejerna ett tag. 
 
Nu då..ja klockan är halv tre och jag har vid flera tillfällen försökt att sova men av nån okänd anledning så går det inte!!! Otroligt irriterande för jag är egentligen trött!! Menmen jag ska sätta på en film, pitch perfect tror jag att det blir, och så får jag se om jag kan sova snart.. 
 
Ja här ligger jag i mörkret och kan inte sova..varför jag ser glad ut har jag inte en aning om.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0