Craaaaazy

Tjabbatjena
 
Denna jobbveckan blev väldigt kort då Jane gav mig ledigt på torsdagen för att hennes kompis skulle komma hit. Så jobbade alltså bara måndag, tisdag och onsdag. Men istället så har jag suttit barnvakt både torsdagskväll och lördagskväll. Inte mig emot dock. 
 
Fredagkväll så bestämde jag och Kirstie att vi skulle partaja lite så som vanligt gick vi in till henne först för å bara sitta å dricka å snacka ett tag. Sen vandrade vi vidare till Belushis i Hammersmith, där kvällen började riktigt bra. Vi dansade som galningar och hade det riktigt roligt, och av nån konstig anledning så verkade alla grabbar tycka om mitt hår denna kväll (hår på huvudet tåls att tilläggas innan nån snuskis, Erica med andra ord, får för sig nåt annat) haha å det är ju alltid roligt. 
Hur som helst när kvällen närmade sig sitt slut och alla började lämna så hamnade vi som vanligt utanför i evigheter bara pratandes med massa folk. Grejen var att många av dessa vi snackade med denna gång var väldigt konstiga typer (vilket jag inte insåg just då för man hade ju druckit en å annan drink) haha jaja får säga som alla andra YOLO! Alltid trevligt att snacka med folk, konstiga eller normala spelar väl ingen roll om hundra år. Och det bästa var ju att jag, med min kajalpenna, skrev i varenda grabbs panna FUCK ME!! Vilket inte uppskattades hos alla när dom väl insåg vad jag hade skrivit..Men vafasen vad förväntar dom sig när dom låter en drucken tjej skriva i ansiktet på dom. Haha fast tror ändå dom flesta fann det rätt skojsigt. Ritade även fullt med streck i hela mitt och Kirsties ansikte, och på hemvägen fyra på morgonen så gick jag införbi Tesco för lite fyllenattkäk och hade ju då helt glömt bort att jag hade ritat över hela mitt ansikte..hmm arbetarna fick sig nog ett gott skratt..
 
Lördag så hade jag en supermysig eurovisionkväll med Kirstie och Octaviaa. Vi åt tacos och glass och drack lite vin och cider. Varvade tittandet på eurovision med massa tjejsnack och massa skratt. Verkligen en så himla bra kväll. Danmark var ju även en av mina absoluta favoriter i eurovision i år så jag blev glad att dom vann. Tyckte dock att Robin förtjänade en mycket bättre plats än 14:de.. 
 
Idag, söndag, så har jag tagit det lugnt mest hela dagen. Runt femsnåret så tog jag bussen till Shepards Bush för å möta upp Kirstie. Vi gick till en av wetherspoons pubar för like käk, gourmet burger, pommesfritte och lökringar blev det. Både billigt, fruktansvärt gott och superbra service. Dit kommer jag defenitivt gå igen innan jag åker hem OM EN MÅNAD!!! 
Efter maten så var det dags för bio igen, denna gång så såg vi Star Trek  into darkness. Jag ger den fem av fem, för den var fruktansvärt bra och spännande. Stort plus att Chris Pine har huvudrollen! GÅ OCH SE DEN!!! 
 
Tack för ännu en fantastisk vecka London!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0