Living the sweet life

Hejsan 
 
Har varit en riktig toppenvecka! 
Jobbveckan har väl i princip varit som vanligt. Det bästa dock är att jag och Lou knappt har spenderat någon tid överhuvudtaget hemma. Vädret har varit så fruktansvärt fint hela veckan så vi har hängt mycket i parken, och det gör ju även att man börjar få lite bränna vilket alltid är härligt. 
 
I onsdags så drog jag, Kirstie och Bec till westfield för att gå på bio. Iron Man 3 var det vi skulle se denna gången, och jag säger då det..helt klart bästa filmen jag sett på länge!! De som inte sett den borde verkligen göra det. Jag blev riktigt imponerad och det var verkligen en sån film som man blev helt fast i och inte kan slita blicken från. Haha det roliga är att jag har inte alls varit förtjust i såna superhjältefilmer förut, men Kirste är helt galen i dom. Så då tänkte jag att kan ju ge det en chans iaf..nu är jag helt fast i superhjältevärlden.. Iron Man, Captin America, Thor och the Avengers är alla några av de bästa filmer jag sett någonsin! Jajamän helt klart sevärda! Jag förklarar mig härmed till superhjältenörd!! 
 
I fredags så var det dags att säga hejdå till min underbara fina vän Bec som ska hem till Australien..Så vi gick till All Bar One som ligger i Chiswick och åt där lite mat och tog ett par drinkar. Sedan gav jag och Kirstie Bec en jättestor kram hejdå och begav oss tillbaka till Hammersmith och tog en drink på Belushis också och sen vandrade vi hemåt när klockan närmade sig tolv. Så det blev en lite lagom sen kväll. 
 
Igår, lördag, tog jag och Kirstie tunnelbanan till Notting Hill för att hitta den "blå dörren" som är med i filmen Notting Hill. De som har sett filmen vet vilken dörr jag snackar om. Efter att först ha tagit kort vid heeelt fel dörr så hittade vi sen RÄTT dörr efter att några tjejer frågade om vi kunde ta kort på dem vid en dörr. Vilket vi då insåg var den dörren som vi egentligen letade efter..haha jaja så kan det gå. Vi försökte även hitta bokhandeln från filmen men vi gav upp ganska snabbt och tog istället tunnelbanan tillbaka till Hammersmith och satte oss på Starbucks och snackade ett par timmar. 
 
Idag så åkte vi in till piccadilly för att därifrån stiga på en sådan där buss utan tak för en guidad tur. I början så var det väldigt intressant, trots att man sett i princip allt från gående fot, men efter sisådär en och en halv timme så började jag bli lite rastlös och fruktansvärt hungrig..haha allt som allt så tog det två timmar. Även fast det blev lite långtråkigt på slutet så är jag ändå glad att vi gjorde det, helt klart värt ändå. Efter den långa bussturen så gick vi till Pret a Manger för att köpa lite lunch, och gick och satt oss i gräset på Leicester square och åt. Av någon anledning så blir vi alltid fast i Leicester square rätt länge när vi väl sätter oss ner där. Haha men det är faktiskt himla mysigt att bara sitta i gräset där och njuta av värmen och snacka massa strunt. 
 
Har varit en riktigt supertoppenjättebra vecka och helg! Är även ledig imorgon för att det är Bank Holiday så då planerar jag å Kirstie att ta med en picknickkorg och en fotboll till Hyde Park och spendera några timmar där! 
 
Detta blev ett gryyymt långt inlägg..sorry för det..
Pusssss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0