Make a change

Halloj 
 
Som ni kanske ser så har jag ändrat utseendet på bloggen lite. Kände mig så trött på hur det såg ut förut så ville få det lite annorlunda. Jag satt i flera timmar och ändrade å ändrade för att jag aldrig blev nöjd..haha vid ett tillfälle så var typ hela bloggen svart..men det blev ju då alldeles för mörkt så då fick jag ändra om igen..haha 
Men i slutändan så ändrade jag iaf header, bytte stil på rubrikerna och ändrade stil på texten i inläggen och la till en beige bakgrund istället för tidigare då den var svart. Är fortfarande inte helt nöjd men det får duga för tillfället.
 
Idag så tog jag en lång sovmorgon till kvart över elva, sen gick jag ner för å äta lunch. Sedan blev det Skype med mamma och bror i ett par timmar vilket var mycket trevligt. Nu så funderar jag på att åka in till Oxford street ett tag  för att bara strosa runt och kolla i lite affärer. Känns ju faktiskt lite roligare än att bara sitta hemma å tråka hela dan, så så blir det nog :) 
 
puss på er alla och hoppas ni har en riktigt fin å rolig helg. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0